Według wstępnych obliczeń, chore dzieci, którym pomaga Fundacja Polsat dostaną dzięki „Mikołajkowemu blokowi reklamowemu” 1 588 460,57 złotych!
Według danych Nielsen Audience Measurement, charytatywny „Mikołajkowy blok reklamowy" o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory ok. 7,25 mln widzów. Ciekawe, ilu wśród nich było użytkowników portalu eBobas. pl?
Dzięki tak licznej widowni, która 6 grudnia 2010 r. obejrzała „Mikołajkowy blok reklamowy”, udało się zebrać pokaźną kwotę 1 588 460,57 złotych.
To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
„Mikołajkowy blok reklamowy” zobaczyliśmy w Telewizji Polsat po raz siódmy. Wszystkie dotychczasowe edycje przyniosły łączny dochód ponad 6,3mln złotych.
toja51 | 09-12-2010 13:21:11
maria1980 | 11-12-2010 09:53:19