Październik 2013

Wysłane przez grejfrutowa 

serene5 (offline)

05-02-2014 20:34:18

Świętochłowice
pomarancza idź do innego lekarza wielkie oczy oskrzela i bez antybiotyku? chcesz sie zapalenia płuc nabawić? masakra... karmisz małego piersia? to chyba lepsze to, ze przejdzie na butle a ty szybciej wyzdrowiejesz niz obydwoje będziecie sie męczyć, bo nie znam się czy z mlekiem coś nie przechodzi... Ci lekarze obłęd jakiś...
My dzisiaj kolejny dzień ze śmiechem i marudzeniem na zmianę. Około 18 poslzismy do teściów to po pewnym czasie mała tak bardzo się rozpłakała że aż się zanosiła... To szybko do domu kąpiel - Kinga jest super, tylko poczuła wodę to spokój a jak wyszła znowu krzyk smiling smiley I okazało się, że taka głodna była. I już ładnie zasnęła. A 11.02 idziemy na bioderka jestem ciekawa co tam się dzieje...
I w ogóle zmarł dziadek od męża więc w sobotę na pogrzeb idziemy. Niestety spodziewalismy się tego, bo juz stary i schorowany był ale jednak przykro się robi.
Nartika mam juz 4 dla ciebie smiling smiley


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]


[link widoczny po zalogowaniu]

mojanatus (offline)

05-02-2014 21:09:41

Warszawa
Nartika gratulacje! I głowa do góry :-) ja znam taki przypedek, że matka i córka urodziły w tym samym dniu :-) obydwie leżały na sali.


nartika (offline)

05-02-2014 23:08:30

Niemcy
mysza lekarzem nie jestem,ale od lekarza wiem,Ze z kazdej Twojej choroby podczas karmienia piersia dziecko otrzymuje przeciwciała,cos zblizonego do szczepionki.Z drugiej strony nie oznacza to iż dziecko nie zachoruje, ale moze lagodniej przejsc.Mi przy przeziebieniu zalecila maseczke.A Tobie radze tylko obserwowac mala bo ta jelitowka to nic innego tylko rotawirus.I cholerstwo roznosi sie latwo.TRZYMAM KCUKI OBY OMINELO POLUSIĘ.


Dziewczyny dzieki za gratki i slowa otuchy.Narazie oswajam sie z sytuacja...

serene szalona kobito zapierdzielasz jak maly samochodzik grinning smiley Kupilas maszyne??? grinning smiley