ciąża KWIETNIÓWKI 2010 ciąża

Wysłane przez Magda 

anilewe17 (offline)

27-01-2010 13:46:51

Sierakowice
cześć Emily
niestety za bardzo nie znam się na pieskach, ale w rodzinie były 2 pieski takiego samego gaunku i każdy reagował inaczej na dziecko, każdy miał inny charakter


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]
Ewelina i Maciuś

anilewe17 (offline)

27-01-2010 14:03:24

Sierakowice
Celinka ja też czasem myślę, że mały się nie rusza, ale jak tylko dotknę brzucha to czuć ruchy, a ostatnio nawet mąż nasłuchiwał i czuł bulgotanie a ja nic !


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]
Ewelina i Maciuś

GosiaK (offline)

27-01-2010 14:15:07

Gdańsk
Emily witaj, niestety niewiele pomogę, bo nie mamy żadnego zwierzaka sad smiley


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Nasze córeczki: Zuzia, ur. 18:42, 4.04.2006r, 3150g, 56cm i Nina, ur. 22:35, 3.04.2010r, 3290g, 53cm

GosiaK (offline)

27-01-2010 14:16:38

Gdańsk
Anilewe, może myśmy się już przyzwyczaiły i byle muśnięcie nas nie rusza grinning smiley ciąża


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Nasze córeczki: Zuzia, ur. 18:42, 4.04.2006r, 3150g, 56cm i Nina, ur. 22:35, 3.04.2010r, 3290g, 53cm

anilewe17 (offline)

27-01-2010 14:20:59

Sierakowice
może masz rację GosiaK, ale od poniedziałku to mój Łobuz szaleje, aż miło, czasem boli, ale wole to niż zamartwianie się, czy wszystko ok, najlepiej to żebym miała USG w domu, wtedy chybabym się od niego nie odczepiała