Zostałam mamą w młodym wieku smiling smiley

Wysłane przez Klaudia 

jmijeczka (offline)

12-02-2010 20:03:00

Wlkp
Dokladnie.
Jestem oburzona podejsciem lekarza do Ciebie i Twojego dzidziusia!
Mysle ze powinnas poszukac innego.. a do tego wrocic i mu powiedziec co myslisz o takim podejsciu!
Trzymaj sie dzielnie! Najwazniejsze teraz to Twoj spokoj i zdrowie malenstwa...
PIsz z nami, bedzie Ci latwiej, pytaj, mam nadzieje ze jakos pomozemy, wesprzemy!

Patrycjaa (offline)

12-02-2010 21:24:53

Kraków
Witam jestem nowa na tym portalu,ale też jestem mamą 4,5 letniego Kacperka i urodziłam go w wieku 19 lat. Natomiast moja siostra też miała 17 lat jak zaszła w ciąże i lekarz żadnych problemów nie robił. POwiedział cytuje." Jako kobita w ciąży 17 latka jest traktowana jak osoba pełnoletnia." Na pierwszą wizytę poszła z mamą ale nie było to wcale konieczne.

Jeżeli ten lekaż tak powiedział to znaczy że nie zna się na prawia i przepisach :whipping:

Nie martw się i nie czekaj idż do innego lekarza!!!

CzArNa92 (offline)

12-02-2010 22:21:44

Dziękuje Drogie Mamusie ;p smiling smiley)
zapisałam sie na 24.. uf.. dzieki wam winking smiley ;* i zobaczymy co to bedzie
mam nadzieje ze bedzie lepiej niz ostatnio...
pozdrawiam smiling smiley:**


CzArNa



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-02-12 22:22 przez CzArNa92.

Sylvia88 (offline)

13-02-2010 09:51:21

Cieszyn
edzia23 - napewno sie wpasujeszMr. Green.

kas0207- czasmi tez bym chcoala zeby Fifcio byl taki maly jak Twoja coreczkasmiling smiley.

Sympatyczna - dokladnie strasznie lobuzuje. dzis zobaczylam, ze ma spuchnietego siurka. Co to moze byc? Zaczynam sie martwicsmutny.

CzArNa92 -straszne co piszesz, ja bym napewno nie poszla juz do takiego lekarza. Nie przejmuj sie takim bucem, teraz Twoje malenstwo jest najwazniejszedziecko ze smoczkie - old style

Patrycjaa - witajsmiling smiley.

Chwila wolnego, bo Filip zajal sie zabawkamithe finger smiley.


[link widoczny po zalogowaniu]

edzia23 (offline)