Termin porodu WRZESIEŃ Zaprzyjaźnimy się?

Wysłane przez kaska89c2 

Mika90 (offline)

31-07-2018 21:12:49

Oliwkax - Tak, dokładnie, kopniaki solidne czuję na żebrach i wszędzie dookoła. A maluch dopiero ma niecałe 2 kg, to co będzie potem grinning smiley Już teraz jak czasami mi walnie to aż się w pół zginam grinning smiley

Dziewczyny chciałam Was zapytać o dwie rzeczy jeszcze. Jak często macie wizyty lekarskie teraz? Ja do tej pory miałam raz na miesiąc, kolejną mam za tydzień i właśnie jestem ciekawa czy lekarz w ogóle będzie mi kazał przychodzić częściej czy powie mi, że znów przyjść za miesiąc. I druga sprawa - w którym tygodniu miałyście lub w którym tygodniu Wasz lekarz zaplanował badanie na GBS? Ja czytałam, że wykonuje się nie prędzej niż w 35 tc. Za tydzień na wizycie będę w 34 tc, więc jeśli lekarz mi nie zrobi badania i karze przyjść za miesiąc to mogę już nie zdążyć i zostać bez wyniku przy porodzie. A jak to u Was wygląda?

Pozdrowionka :*

oliwkax (offline)

31-07-2018 22:45:55

Szczecin
No widzisz Kochana,
moj lekarz mi nawet o tym nie powiedzial, a sama nie wyczytalam. Ale z tego co teraz zerkam to miedzy 35 a 37 tygodniem ciazy te badanie GBS. Ja wizyty przewaznie co miesiac, a nie raz co poltora. Teraz bylam 23lipca i ide 21sierpnia. Bylam teraz na wizycie u drugiego ginekologa, bo moj byl na zwolnieniu, to byl w szoku, ze mam ponad miesieczne przerwy pomiedzy wizytami i mowil, ze wlasnie 3 tygodniowa przerwa jest ok.

Mika90 (offline)

01-08-2018 13:15:32

Z tego co ja wiem, to wynik gbs jest wymagany już na wszystkich porodówkach, a jeżeli nie ma się wyniku, to jest się traktowanym tak jakby wynik był pozytywny, czyli jakbyśmy były nosicielkami paciorkowca, którym maluch może się zarazić podczas porodu, no i wtedy przed porodem muszą podać jakiś antybiotyk.