Panie w III trymestrze pierwszej ciąży poszukiwane! smiling smiley

Wysłane przez maadeleineK 

maadeleineK (offline)

04-01-2015 14:51:24

Gdynia
Witam Drogie Panie,

Nazywam sie Magdalena Kurowska i jestem studentką 5. roku Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Przez cały okres studiów interesowałam się Psychologią Prokreacji, dlatego też zdecydowałam się moją pracę magisterska pisać na ten temat.

By moja praca była rzetelna i znacząca, potrzebuję do tego Waszej pomocy! Szukam Pań spodziewających się pierwszego dziecka, które są w III trymestrze ciąży. Badanie dotyczy preferencji porodu drogami natury lub przez cesarskie cięcie. Dlatego zależy mi na szczerych odpowiedziach. Badanie jest w pełni anonimowe, zajmuje około 20 minut.
W razie pytań prosze pisać, a ja chętnie udzielę odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Magdalena Kurowska

link do badań:
[link widoczny po zalogowaniu]

maadeleineK (offline)

05-01-2015 22:30:17

Gdynia
Witam ponownie,

ponawiam prośbę! Szczególnie zachęcam Panie, które z różnych powodów preferowałyby poród przez cięcie cesarskie!

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za dotychczasową pomoc,
Magdalena Kurowska smiling smiley

staraczkaKLA (offline)

13-01-2015 16:22:16

Witam Wszystkie Przyszłe Mamusie i Całuje Wszystkie Brzuszki i Bobasy grinning smileyposzłooo!
Jestem Klaudia i jestem mamą karmiącąsmiling smiley na ebobasie poznałam całe mnóstwo przyjemnych mamsmiling smiley
SPAMUJE pierwszy razdzieck ona rowerku Od neidawna prowadzę sklep internetowy i wklejam linki gdzie tylko Moge, i tam gdzie nie moge w zasadzi też:p
[link widoczny po zalogowaniu] Zapraszam!

katka (offline)

16-01-2015 11:40:22

Witam
Przede wszystkim gratuluję ciąży i już niebawem spotkania z maluszkami... Sama spędziłam na ebobasowym forum obie swoje ciąże smiling smiley