Testujemy wkładki laktacyjne Philips Avent - opinie mam karmiącychkarmienie piersią

Wysłane przez Anna_Stachyra 

Anna_Stachyra (offline)

28-03-2012 19:15:10

Witam Was drogie mamusie, spinning smiley sticking its tongue out

zakładam ten wątek ponieważ chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat wkładek laktacyjnych Philips AVENT na dzień i na noc, które miałam możliwość przetestować.

Choć jestem początkującą mamusią w karmieniu, mój synuś ma 4 miesiące, chłopiec w łóżeczku Używałam wkładek różnych producentów m.in. BabyOno, NUK, Bella...a teraz Philips Avent i co zauważam... są ReWeLaCyJnE! Osobiście uważam, że Wkładki na noc są lepsze, ale o ich zaletach napisze Wam poniżej.

Najpierw wkładki na dzień...

Jak zapewnia producent są:

  1. 1. Niewidoczne pod ubraniem, ultracienkie z wyprofilowanym kształtem, posiadają paski klejące, aby utrzymać wkładkę na miejscu
  2. 2. Kilkuwarstwowe, charakteryzuje je Wyjątkowa chłonność, ponadto utrzymywana jest wilgoć we wnętrzu wkładki
    3. Dają uczucie jedwabistej miekkości, przewiewne, wykonane z naturalnych materiałów, testowane dermatologicznie

    Na początku pomyślałam, że to taki marketingowy chwyt producenta, ale zgadzam się z powyższym w 100 a nawet 101%.
    1. a) Wkładki Philips na dzień rzeczywiście są ultracieniutkie, co sprawia, że są niewidoczne pod ubraniem.

      Wstawiam zdjęcia, aby pokazać Wam, iż faktycznie tak jest

      [link widoczny po zalogowaniu]

      [link widoczny po zalogowaniu]
    2. b) Są bardzo chłonne, nie trzeba ich zmieniać co 30min, tak jak w przypadku jednych, których używałam, same się odklejały i przyklejały się do ciała... :confused:-klej był do kitu... Philipsowskie wkładki posiadają naprawdę mocy klej, wszystko jest na miejscu. Dodatkowo mają super rzecz, nzawę to "kropeczkami", które chronią przed przelewaniem pokarmu.
    3. c) Wkładeczki są delikatne, leciutkie, wśrodku mają jakby "wełnę", w całości okalają pierś