powrót do bloga

rss wpisy: 38 komentarze: 5

marceli

krótkie notki

Utworzono: 2013-05-04

Pierwsze rozstępy

 Rozpisalam sie na temat rozstepow i znow wcielo mi tekst. Wiec w skrocie... Pojawily sie w 5 m-c, tak niestety, po obu stronach. Smarowalam sie sporadycznie od 3 m-c, przed 4 nawet w nocy bo tak swedziala mnie skora, a i tak nic to nie dalo, sa czaerwono-sine, wstretne baty. Uzywalam kremy perfecta mama, balsamu i oliwki, kiedy nie pomagalo. Czytalam, ze sklonnosci do rozstepow sie nie dziedziczy, mam naoczne dowody, ze jednak tak, czulam ze gdybym wysmarowala sie specyfikiem za miliony, tez by sie tak skonczylo. NIe martwie sie tym, ze one sa, tylko tym ze to moze byc dopiero poczatek... :-/

Ktos moze powiedziec "nie jestes modelka", "dziecko jest wazniejsze", " co z tego jesli facetowi to nie przeszkadza", "dzieci to poswiecenie"...- i bedzie mial racje.

Ale potrzeba czasu zeby oswoic sie z nieodwracalnymi zmianami ciala. Moj facet mowi, ze znikna, wiem ze mowi to w dobrej wierze, ale kazda z nas ma swiadomosc ze tak juz pozostanie, po co zaprzeczac, wypierac, zakrywac lustra. Nadal się smaruję, nawet teraz, :P drugą ręką. Przynajmniej wiem, ze zrobilam dla siebie, co moglam. 

Komentarze

Jeśli chcesz dodać komentarz musisz się zalogować.

25 lat
Grudzień 2018
PN WT ŚR CZ PT SO ND
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  • Avatar

    Marcelik Marcyś (Marceli)

    Urodziny: 20.08.2013

    Imieniny: 4.9

Co sądzisz o tym, by każda kobieta mogła zażądać porodu w drodze cesarskiego cięcia?



Zobacz wyniki ankiety, skomentuj