Ex Staraczki czyli te, którym się udało ciąża karmienie piersią

Wysłane przez Jersey 

magdalena_ka (offline)

08-10-2016 22:44:33

Witam serdecznie i gratuluję wszystkim Mamom! smile Sama mam trzy córeczki, więc wiem jak wielkie to szczęście smile Jestem studentką na kierunku Psychologia Kliniczna Uniwersytetu SWPS. Piszę pracę magisterską dotyczącą sytuacji kobiety przed ciążą i w trakcie ciąży, a różnymi wymiarami macierzyństwa. Byłabym wdzięczna za wypełnienie krótkiego kwestionariusza (nie więcej niż 20 min), w okresie do 8 tygodni po porodzie. Kwestionariusz jest w pełni anonimowy i możliwy do uzupełnienia w formie elektronicznej.

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfnFZ2OdlWaWWxYubEY6Wj8ILtDd6LepIt3EdR3kfc9F1JklQ/viewform?c=0&w=1

Z góry bardzo dziękuję! smiling smiley

minimousedot (offline)

09-10-2016 04:24:43

Kraków
Uuuu... moje dziecko pierwszy raz wstalo od karmienia o 22 grinning smiley


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

minimousedot (offline)

09-10-2016 12:39:02

Kraków
Dziewczyby, co myslicie o alkoholu na przyjeciu po Chrzcie? Zeby bylo jasne nie chodzi mi o jakies mocniejsze trunki typu wódzitsu, tylko lampke wina do obiadu i ewentualnie do deseru? Bo wybrałam sobie menu i pozwalaja przyniesc wlasny alkohol i tort, jak powiedzialam mamie o ewentualnym winie to bardzo sie oburzyla, ze alkohol na Chrzcie... wydaje mi sie, ze chyba lampka wina nie bedzie az tak zlym pomyslem...


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

zaczarowana22 (offline)

09-10-2016 15:13:48

Mini ja uważam że to dobry pomysł smiling smiley U nas nie ma z tym problemu smiling smiley


AnimaVilis (offline)

09-10-2016 15:16:01

Gliwice