MAMY 20-30 lat.. grinning smiley Zapraszam!

Wysłane przez jmijeczka 

malaaga123 (offline)

04-02-2010 13:29:00

Polkowice
cześć dziewczyny,

a Wy tu znowu eseje piszecie hihihi smiling smiley

a więc tak Karlita będzie dobrze dasz sobie radę smiling smiley my kobiety jesteśmy wszechstronne smiling smiley

szatynka, dziewczyny - dzięki za miłe słowa, może za którymś razem mi się uda, bo to już troszkę więcej niż 3 tongue sticking out smiley najbardziej chciałabym w zawodzie ale oni chcą młodą po studiach z 5-letnim stażem sad smiley co do Twojej pracy ciężko mi mówić, bo wiem co to znaczy wybierać. a niestety o pracę jest ciężko, ale też zależy jakie się ma wykształcenie i co się robiło do tej pory. widzisz ja jestem z wykształcenia inspektorem ds. bhp, w czasie studiów pracowałam w administracji biurowej, a teraz nawet do tego nie chcą mnie zatrudnić mimo stażu i doświadczenia, nie wiem może ze względu na skończone studia i małą. a w bhp to jak napisałam wyżej. i kółko się zamyka sad smiley

Effika dzięki za zębolkowe gratki. mój mąż cóż stara sięsmiling smiley my na nartach jeździć nie umiemy, ale Przemek coś wspominał, że może spróbujemy smiling smiley
ja czasem też lubię jak on mi robi masaż z którego mam tylko przyjemność, a ból nie znika smiling smiley za to Sławek mój fizjoterapeuta stawia mnie na nogi i wtedy długo nie boli, a wie jak to robić bo uruchamiał mnie po wypadku kiedy to tramwaj wjechał mi w tył auta i z sedana zrobił 5-drzwiówkę smiling smiley

Natalka dużżżooo zdrówka dla Was!!!!

mała śpi ja gotuję zupkę warzywną i zamierzam oddać głosiki smiling smiley

a w galerii wrzuciłam kilka nowych fotek do albumu Amelka, jeżeli macie ochotkę sobie pooglądać zapraszam smiling smiley


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-02-04 13:30 przez malaaga123.

laska (offline)

04-02-2010 21:11:49

pomorze