Moja ciąża, moja praca

Wysłane przez MAMA 

Astrid (offline)

20-06-2010 18:09:25

Witam!
Jestem w 3 tygodniu ciąży smiling smiley)) Dzieciątko było jak najbardziej planowane, aczkolwiek pracuję tylko na umowę - zlecenie w prywatnej firmie... Pracuję tam już od ponad roku i przez ten czas umowę przedłużają mi tylko na 3 m-ce. W tej chwili umowę mam do 1 września i o ile dobre samopoczucie mi pozwoli wolałabym te ciążę na razie ukryć przed dyrektorem i resztą pracowników... Niby dyrektor jest fajnym facetem, ale obawiam się, że mogą mi we wrześniu tej umowy nie przedłużyć na następne 3 m-ce. Wiem, że nie należy mi się żaden urlop macierzyński i nawet L4 (jest to praca tzw. "na akord" - im więcej pracy wykonam, tym więcej w danym m-cu zarobię). Pracuję w biurze; przed komputerem. Lubię swoją pracę i dobrze mi za nią płacą. Kiedy już urodzę stracę tą pracę i dlatego chciałabym jak najdłużej popracować i kupić dla dziecka najpotrzebniejsze rzeczy... Potem to mąż będzie nas utrzymywał... Swoją drogą mój ginekolog podchodzi do mojej ciąży z wielkim dystansem... Byłam u niego w piątek na wizycie i z racji tego, że to bardzo wczesna ciąża i że mogę jeszcze poronić, nie założył mi karty ciąży...! Także powiem o mojej ciąży w pracy dopiero we wrześniu...





learta (offline)

28-06-2010 14:34:10

Warszawa
Witam

Właśnie jestem po rozmowie z dyrektorem.
W końcu powiedziałam mu o ciąży ciąża

Powiedział, że będzie musiał w trybie ekspresowym poszukać osobę na zastępstwo, żebym jeszcze ja mogła ją troszkę przeszkolić.

Nie wiem jeszcze co z moją umową, pewnie chłopina musi się przespać z tym tematem....




[link widoczny po zalogowaniu]

paulinaszmydt (offline)

13-08-2010 09:46:18

Warszawa
Witam,
ja pracowałam do ostatniego dnia przed porodem.Moja córeczka mi na to pozwalała..nie miałam żadnych kłopotów!

onasynonim (offline)

13-08-2010 15:11:28

Witam was mamusiesmiling smiley