Przyszłe mamusie na luty 2015

Wysłane przez marga2456 

Zanetka (offline)

04-01-2015 17:26:43

Stargard
Cześć Dziewczyny!
Jak samopoczucie?
Imelin!Chyba na Twoim miejscu wybrałabym ten dalszy szpital ale z lepszymi opiniami.Pierwsze dziecko rodzi się dłużej,dlatego zdążysz na pewno:-)Ja nie wiem co zgaga,nie miałam wcale.Słyszałam w TV,że przyrost będzie duży:-)
fioletowa!Też mam problemy ze spaniem,ale takie,że budzę się po tym jak idę na siku i potem nie mogę zasnąć.Plecy bolą i też mi się źle ddycha,krocze kłuje.
Ja w końcu spakowałam torby do szpitala dla siebie i dla małej-dużo tego!No i łóżeczk też rozłożyliśmy.Wizyta w środę ciekawe co powie lek.ja już gotowa do porodu.
Pozdrawiam Żaneta.


Aleksander ur. 21.04.2010r.waga 3750 dł.54cm

maadeleineK (offline)

04-01-2015 18:16:30

Gdynia
Witam Drogie Panie,

Nazywam sie Magdalena Kurowska i jestem studentką 5. roku Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Przez cały okres studiów interesowałam się Psychologią Prokreacji, dlatego też zdecydowałam się moją pracę magisterska pisać na ten temat.

By moja praca była rzetelna i znacząca, potrzebuję do tego Waszej pomocy! Szukam Pań spodziewających się pierwszego dziecka, które są w III trymestrze ciąży. Badanie dotyczy preferencji porodu drogami natury lub przez cesarskie cięcie. Dlatego zależy mi na szczerych odpowiedziach. Badanie jest w pełni anonimowe, zajmuje około 20 minut.
W razie pytań prosze pisać, a ja chętnie udzielę odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Magdalena Kurowska

link do badań:
[link widoczny po zalogowaniu]

dominika692 (offline)

05-01-2015 12:29:25

Poznań