Czerwiec 2018 smiling smiley

Wysłane przez daga198110 

Kamillag (offline)

11-01-2018 17:09:36

Kraków
Dziewczyny nie wiem dlaczego ale strasznie przeraża mnie wizja skracającej się szyjki. Do 12 tc bałam się poronienia zatrzymanego a teraz boję się że szyjka zacznie mi się skracać a lekarz to przeoczy. Jestem w pierwszej ciąży i dlatego tak panikuje z wszystkim nie znam się w ogóle dlatego o wszystkim dowiaduje się z internetu. Jak widzę ile kobiet ma niewydolność szyjki to jestem przerażona. Czy podczas zwykłego badania ginekologicznego i badania wziernikiem lekarz stwierdzilby nieprawidłowości gdyby coś było nie tak?


[link widoczny po zalogowaniu]

Marta90 (offline)

11-01-2018 17:30:18

Wrocław
Ja nie czuje nic, często mi się przelewa w brzuchu ale to raczej jelita. Jeszcze przyjdzie nam to poczuc smiling smiley


Sylwina84 (offline)

11-01-2018 17:41:41

Moryca
Pewnie Marta jeszcze zdarzymy poczuć....


daga198110 (offline)

11-01-2018 18:26:56

Klonówka
Kamila nie masz się co martwić lekarz podczas zwykłego badania ginekologicznego stwierdzi czy szyjka jest twarda czy miękka i czy się skraca raczej będziesz to czuć jak będzie się skracać zaczna się skurcze przepowiadające i takie uczucie jakby ci ktos włożył rękę i ciągnął w duł nie umiem prościej wytłumaczyć ja miałam za każdym razem tak samo no i przed odejściem odejdzie Ci czop taki ciemny śluz ale nie zawsze odchodzi uwierz mi będziesz wiedziała jak coś się będzie działo smiling smiley


[link widoczny po zalogowaniu]

Kamillag (offline)

11-01-2018 20:26:21

Kraków
Daga dziękuję że mi to wyjaśniłaś! smiling smiley ja to głupia jestem bo zamiast się cieszyć to wciąż się stresuje czy wszystko napewno jest tak jak powinno być. Raczej nie mam takich dolegliwości jakie opisujesz ale mam często takie kłucia w podbrzuszu tylko że to już od jakiegoś czasu no i czasami takie dziwne kłucia ale w pochwie tuż przy "wylocie".


[link widoczny po zalogowaniu]

daga198110 (offline)

11-01-2018 20:43:38

Klonówka