Wpisy zgłoszone do konkursu

(21.08.2012) Syrenka...
Claudia w morkiej wodzie czuje sie jak prawdziwa ''Syrenka''. Moze godzinami pluskac sie w zimnej wodzie i zadna ''sila'' ja z niej nie wyciagnie ;) ...no moze jedynie okrzyk taty: ''Uwazaj Syrenko, rekin nadplywa...''
Mamusia: sarahia
(24.07.2012) Chwyciłem grzechotkę
Wreszcie zaczynam bawić się swoim ukochanym króliczkiem i oczywiście przesyłam buziaczka dla mamusi.
Mamusia: lilka2184
Avatar
(11.08.2012) Byłem na placu zabaw
moja pierwsza wizyta na placu zabaw
Mamusia: dorka80
Avatar
(08.08.2012) Foczka lubi wode....
Gdy upaly mamy nad jeziorko sie wybieramy, bo ta nasza ''foczka'' baardzo lubi wode...Pluskac sie i chlapac, to najlepsza Lilianny zabawa, a do tego jaka przyjemna ulga gdy zar sie z nieba leje-wiedza ta zapewne wszystkie ''wodne foczki''..:)
Wakacyjne pozdrowienia znad mokrego jeziorka
Mamusia: sarahia
(06.08.2012) WAKACYJNA PRZYGODA:)
Wzięłam dziś synka na wakacyjna wycieczke
Siedzi uśmiechnięty trzyma buteleczke
Ja jestem tuż obok nie mniej uśmiechnięta
Wycieczke taką długo się pamięta
Ten uśmiech gdy motyl na kocu usiądzie
Ta radość gdy ptaki wokół są wszedzie
Ta błogość gdy słońce nasze ciała grzeje
Ja do syna się uśmiecham, syn do mnie się śmieje
Wokół nas dywan zielony rozesłany
Kwiatami ozdobiony jest cały
Czar miłosci naszej tryska z serc rodziny
Słowa „Kocham Cię, pragnę wszystko czynić
By Twoje szczęscie nigdy nie zanikło
Zawsze każdego dnia będę z Tobą blisko
Sprawie każdym słowem gestem i czynem
Byś synku kochany miał zawsze taką minę
Jak dziś jak teraz gdy siedzimy na łące
A nasze serca jak słońce gorące
Na łąke z synkiem wakacyjna wycieczka
Mały gest, mały trud, a radość tak wielka:)

Mamusia: Edyta24
Avatar
(05.08.2012) Kąpiel w błotku :)
Po burzy zawsze świeci słońce.....i są wieeeelkie kałuże:))))) Czyli to co tygryski lubią najbardziej:))))
Mamusia nam pozwoliła więc normalnie pływaliśmy z Antosiem w kałuży......biegaliśmy....tupaliśmy....chlapaliśmy się....normalnie raj na ziemi!!!!! Aż kałuża całkiem wyschła i musieliśmy iść do domku wziąć prysznic.....porządny prysznic ;)
(05.08.2012) Weekend w Niedzicy
W sobotę wczesnym rankiem z rowerami zapakowanymi do bagażnika ruszyłam z rodzicami w kierunku Niedzicy. Naszym celem było spędzenie maksymalnej ilości czasu na świeżym powietrzu i na rowerach. Pogoda nam dopisywała, więc po dotarciu na miejsce czym prędzej wybraliśmy się na zwiedzanie okolicy. W Niedzicy znajduje się bardzo ładny zamek, jezioro Czorsztyńskie z zaporą oraz tamą, a także słowacka granica. Po przejechaniu przez tamę na jeziorze, usiedliśmy na jednej z dzikich plaż, gdzie z wielką radością wrzucałam kamienie do wody, zresztą nie tylko wrzucałam, bo oczywiście nie obyło się bez ich konsumpcji. Potem udaliśmy się na Słowację i nad brzegiem Dunajca moczyłam nóżki w wodzie :-) Dzień zakończyliśmy w ogrodzie gospodarstwa agroturystycznego, w którym mieliśmy nocleg. Bawiłam się piłką, próbowałam grać z rodzicami w babingtona i szalałam w samym pampersie.
Dzisiejszy dzień niestety zakończyliśmy zdecydowanie szybciej niż planowaliśmy, gdyż pogoda się popsuła i trzeba było wracać do domu, ale nic straconego, w następny weekend jedziemy znów na wycieczkę :-)
Mamusia: Wagus
(03.08.2012) Pomagam tatusiowi
Wakacje wakacjami,ale robota sama się nie zrobi :) Wjazd z kamienia już zrobiony,zostało nam się jeszcze ogrodzić siatką, zrobić piękną bramę wjazdową i furtkę przy schodkach. "Tyyyyyyyyyyyle roboty jeszcze mamy"...często tak mówię:))) No ale już dużym chłopcem jestem i w dwójkę zrobimy to szybciej;) Dziś równaliśmy teren pod ogrodzenie.
(01.08.2012) Bawie się i pomagam
Wakacje to świetny czas na zabawę,bo jest piękna pogoda,ale to także czas kiedy muszę zakasać rękawy i pomagać troszkę tatusiowi w pracach przy naszym domku. Tatuś zawsze na nas może liczyć....po to nas ma!!! Więc tak....ogrodzenie i bramę wjazdową tatuś musi zrobić....ale najpierw musimy nawozić piasku aby wyrównać teren....także jest nas trzech!!!! Damy radę??!! Tak!!! Damy radę!!! :)
Avatar
Ja wiem co to są wakacje....mimo tego,że do przedszkola nie chodzę:) Ale mój kochany kuzyn Łukaszek chodzi i właśnie jemu zaczęły się wakacje! I przyjechał do mnie!!! Na całe wakacje!!! Jak ja się cieszę!!! Odkąd się wyprowadził,strasznie za nim tęsknie....a teraz chodzę za nim krok w krok.....uwielbiam z nim szaleć na podwórzu....świetnie się dogadujemy;)
Także teraz jak jest tak piękna pogoda....mam przy sobie swojego kuzyna.....spotykam się ze swoimi znajomymi to uważam,że to są właśnie WAKACJE!!! BEZTROSKIE!!! SŁONECZNE I WSPANIAŁE!!!!!!
<< poprzednia 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 następna >>

Co sądzisz o tym, by każda kobieta mogła zażądać porodu w drodze cesarskiego cięcia?