GRUDZIEŃ 2013 smiling smiley

Wysłane przez anitameffka 

blondii1985 (offline)

10-04-2013 12:09:51

Mysłowice
Olusia85 gratulacje smiling smiley Witamy w Naszym gronie Grudniówek smiling smiley Kiedy planujesz pojsc do lekarza?

[link widoczny po zalogowaniu]


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Olusia85 (offline)

10-04-2013 12:13:58

Lublin
terminy są strasznie dlugaśne sad smiley ale udało mi się na jutro zapisać. Oprócz tego jestem jeszcze zapisan do dwóch innych Przychodni(w jednej na 7maja! a w drugiej na 26.04). Zrezygnuję z tych wizyt jak będę jutro po wizycie.

Dzięki i dla Ciebie również gratulacje!


paja (offline)

10-04-2013 14:34:57

Toruń
ANITA czy majówki mogą już Ci gratulować ??? smiling smiley


[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]

blondii1985 (offline)

10-04-2013 15:33:28

Mysłowice
Wiem coś o tym, ja też musiałam długo czekać. Ja mam dzisiaj na 17 aż z nerwów brzuch mnie boli. To jest moja druga ciąża z pierwszą miałam małe problemy.


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Olusia85 (offline)

10-04-2013 17:52:32

Lublin
blondii1985 3mam kciuki za Ciebie smiling smiley daj znać jak poszło, wierze, że bedzie ok smiling smiley to Ty juz zaprawiona jesteś smiling smiley drugi raz będziesz mamą smiling smiley


am2905 (offline)

10-04-2013 19:46:58

Chorzów
Witam Cię Olusia 85 fajnie że do nas dołączyłas razem będzie nam raźniej.To twoja 1 ciąża?
Blondi1985 jak wizyta u lekarza?l
Ja byłam dzisiaj u lekarza ale trochę się pospieszyłam.Ciąża potwierdzona ale bardzo wczesna więc mam przyjść 19.04 potwierdzić czy wszystko ok i już coś więcej powinno być widać.Mogłam zaczekać bo teraz mam stresa.Pozdrawiam

blondii1985 (offline)

10-04-2013 20:08:08

Mysłowice
Witajcie dziewczyny, ja jestem juz po smiling smiley no i jestem w ciązy wyszedł 5-6 tydzień smiling smiley coś tam było widać na usg ale dokładnie będziemy widzieć za 3 tygodnie :0 trafiłam na spoko gina no i chyba zdecyduję się rodzić u niego w szpitalu. Karty mi jeszcze nie założyli ale na następnej wizycie powinnam już ja mieć:0 Buziaki


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

evelka0111 (offline)

10-04-2013 23:50:13

Bydgoszcz
Gratulacje dla ciąża

Życzę szczęśliwego rozwiązania w tym pięknym miesiącu jakim jest grudzieńsmiling smiley
Jestem mamą małej Zołki urodzonej w Wigilięsmiling smiley
Pozdrawiam.


[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]

Olusia85 (offline)

11-04-2013 07:53:52

Lublin
blondii1985 cieszę się, że wszystko oki smiling smiley
ja idę dziś do zupelnie nieznanej mi kobietki. Chciałam iść do innego lekarza, którego już troche znam, ale terminy ma na koniec miesiąca... a ja się trochę denerwuję czy wszystko jest ok. Ze dwa dni temu mialam zarwaną noc,bo bolalo mnie w dole brzucha, ale chyba ta macica się rozszerza czy jakoś tam.. wolę sie upewnić.

am2905 ja się też cieszę, że jestem z Wami i dziekuję za miłe przyjęcie żartowniś tak, to moja pierwsza ciążasmiling smiley a Twoja??
rozumiem, że chciałaś się upewnić czy wszystko dobrze. ja mam to samo smiling smiley


Olusia85 (offline)

11-04-2013 07:58:59

Lublin
evelka0111 dzieki! byłaś grudniówką 2012 smiling smiley śliczna ta Twoja Maleńka!


Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 5064, Posty: 1243990, Użytkownicy: 72439.
Ostatnio dołączył/a darciaa12.

Statystyki tego forum
Wątki: 722, Posty: 146260.