Czerwiec 2017

Wysłane przez nadina32 

Pinki91 (offline)

26-10-2016 17:17:49

Jola- trzymam za Was kciuki daj nam znac po wizycie :*

Dziekuje kika smiling smiley w moim przypadku to tylko jednorazowo wystepujacy w ciagu dnia podbarwiony na rozowo sluz.(przepraszam za opis) mam nadzieje, ze to nic groznego, wlasciwie to ja caly czas leze dzisiaj troche porobilam, ale jednak mnie to przeroslo i znow leze :p dlatego mam nadzieje, ze nawet jesli cos sie dzieje to ograniczam ryzyko do minimum. Moze to kwestia infekcji bakteryjnej lub grzybicy ... Ktore mi sie niestety w ciazy pojawily.

Wiecie jaki pech na te bakterie dostalam antybiotyk i jakbym sama wystarczajaco sie nie meczyla to jeszcze on powoduje mdlosci i wymioty . Chamstwo :p najchetniej przespala bym ten trymestr i obudzila sie w drugim lepszym, piekna i pelna energii :p


[link widoczny po zalogowaniu]

Zulu_gula (offline)

26-10-2016 17:30:46

Gdańsk
I chodzi mi o to, ze miałam wrażenie, ze ten lekarz chciał mi uświadomić, ze nawet jakbym pracowała w kopalni, to nie jego sprawa tylko pracodawcy.

Kika444 (offline)

26-10-2016 18:07:56

Nowy Sącz
Zulu_gula to raczej zmień lekarza, bo dziwi mnie takie podejscie. Ja na pierwszej wizycie nawet nic nie mówiłam o l4 , a to był 4 tydzień i miałam już lekko brązowy śluz wtedy i sam gin zapytał o warunki pracy, (pracuje w sklepie, więc chodznie po 12 h, dzwiganie kartonów i ogólnie praca też na magazynie) więc od razu bez jakiefokolwiek problemu dała mi l4.


Pinki91 (offline)

26-10-2016 19:25:34

Co do l4 to chyba zalezy od humoru lekarza. Bratowa dostala od razu, a jej kolezanka z tej samej pracy w tym samym tygodniu ciazy juz nie :/


[link widoczny po zalogowaniu]

Pinki91 (offline)

27-10-2016 04:46:30

HEj jest 4.40. Musze sie wygadac. Ostatnio pisalam, zeby nie panikowac, ale jednak i mnie dopadla ta chwila. Jak pisalam wczoraj rano plamilam, na wieczor dostalam bol brzucha, obecnie jest tak silny, że mnie obudził o 4 rano. Boje sie. Jestem sama w domu, w obcym kraju, maz na wyjeździe. Nie wiem co robic. Mam czarne mysli. A co jesli zaczne krwawić, albo co jesli to pozamaciczna i dostane krwotoku wewnetrznego, zemdleje i nikt mnie nie uratuje, mialam taki przypadek ciazy pozamacicznej w rodzinie rok temu na szczescie kobitka byla w pracy, a nie w domu. Narazie nie krwawie, ale nie moge wytrzymac bólu, czuje, że zle sie dzieje ;((( nawet mdlosci chyba sie cofnely a to juz wogole zly znak , jaknagle mijaja objawy ciazowe ... Prosze Trzymajcie za nas kciuki sad smiley nie zniose kolejnej nieudanej proby, i kolejnej tak mdlej, meczacej ciazy sad smiley(( to bedzie koniec moich starań


[link widoczny po zalogowaniu]

Kika444 (offline)

27-10-2016 09:35:34

Nowy Sącz
Pinki kochana spokojnie :-* jeżeli nie krwawisz to nic strasznego się nie dzieje, a mdłości raz sa a raz nie. Moja koleżanka wymiotowala strasznie przez kilka tygodni i nagle obudziła się rano i czuła się świetnie, ucieszyła się że na szczęście już jej przeszło, dwa dni miała spokoju a później z powrotem ;-) bierzesz jakieś leki ? Bo nie wiem jak jest w tym kraju co mieszkasz, ale u nas na pewno bys dostała duphaston i nospe (jest bezpieczna i działa rozkurczowo). Na pocieszenie mnie dzisiaj w nocy też delikatnie kulo w brzuchu po jednej stronie i w sumie dalej coś tam mnie kluje, ale co ma być to będzie, a wierzę że będzie u nas ok :-* wiadomo noc przynosi chyba zawsze najgorsze myśli. kiedy idziesz do lekarza? Jak się teraz czujesz?


kiara_q (offline)

27-10-2016 09:55:15

Wieliszew
Hej Pinki i jak lepiej już się czujesz?


Marty94 (offline)

27-10-2016 10:03:47

Braniewo
Czesc dziewczyny smiling smiley
Mam na imie Martyna, mam 22 lat i jestem w 5 tc. O ciazy dowiedzialam sie 2 tygodnie temu, to jest moja pierwsza ciaza. Jak zrobilam pierwszy test to sie poplakalam z szoku. Ciaza nie byla planowana, jeszcze na dodatek moj chlopak (29) stwirdzil ze mam usunac albo wiem gdzie sa drzwi. sad smiley No coz ciezko napewno bedzie, ale i tak ciesze sie juz na ta moja fasolke grinning smiley.
Z gory przepraszam za bledy jesli jakies zrobilam ale od dziecka mieszkam w Austrii i troche zapomnialam Polski.
Pozdrawiam

Kika444 (offline)

27-10-2016 10:08:34

Nowy Sącz
Witaj Marty :-) gratuluję dwóch kreseczek :-* tylko szkoda, że są na świecie faceci, którzy w takim momencie się tak zachowują :-\ mimo wszystko trzymaj się i głowa do góry, wszystko będzie w porządku :-*


Pinki91 (offline)

27-10-2016 10:22:04

Hej sama nie wiem jak sie czuje. U mnie to nie byl delikatny bol, a silny i tępy, mdlosci mialam od 10 dni bardzo meczace(wymioty tylko przedwczoraj) nie bylam w stanie nic zjesc, a dzisiaj jestem w stanie zjesc nawet mieso. Wogole nie mam mdlosci, nawet najmniejszych. Oczywiscie sam fakt byl by dla mnie radosny, gdyby nie bol. Boje sie, bo poprzedni raz mialam pusty pecherzyk i wtedy tez nie krwawilam, ani nic takiego sie nie dzialo oprocz bolu brzucha, o ktorym wtedy myslalam ze jest normalny.

Marty- gratuluje, wszystko sie dobrze ułożysz. Nie jesteś sama smiling smiley)) od teraz towarzyszy Ci najwieksza miłośc Twojego zycia. A facet jak widac wiek o niczym nie swiadczy. Zreszta mam wrazenie ze 29 latkowie to sa jak dzieci.


[link widoczny po zalogowaniu]
Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 6043, Posty: 1187623, Użytkownicy: 68192.
Ostatnio dołączył/a mamaileo.

Statystyki tego forum
Wątki: 570, Posty: 103753.