Najlepsze, wartościowe książki dla dzieci

Wysłane przez pedagog8 

pedagog8 (offline)

07-01-2011 19:40:26

Kochani rodzice!!

Jestem nauczycielką i pedagogiem szkolnym. Już od dłuższego czasu, z pomocą innych pedagogów i fachowej literatury wyciągam wnioski na temat literatury dla dzieci dostępnej w księgarniach. Niestety nie wszystkie książki nadają się by dziecko je czytało. Stworzyliśmy bazę wartościowych i najlepszych książek dla dzieci, podzielonych na kategorie (w zależności co rodzin chce dziecko nauczyć lub z czym walczyć). Na stronie liberi.pl możecie obejrzeć efekty naszej pracy.
Dlaczego piszę? Otóż proszę Was, drodzy rodzice, żebyście pomogli tworzyć listę książek dobrych, sprawdzonych, ciekawych, uczących emocji... Jakie pozycje Waszym zdaniem są godne polecenia?
Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź!
K.Kraczka

ghaia (offline)

07-01-2011 20:57:48

Kraków
O, jeszcze "Puki" mi się przypomniał. Autorzy: Boris Filan i Alan Lesyk. Opowieść o stworku z pasty do zębów smiling smiley Nie pamiętam już dzisiaj, jakie było przesłanie, czy "dydaktyka była", ale pamiętam swoje czerwone poliki, jak tylko tata mi to czytał smiling smiley No i plus za niesztampowego bohatera smiling smiley Strony z opisem książki nie znalazłam, ale istnieje ze dwadzieścia starych odnośników do allegro. Czyli, jak ktoś zapoluje, to zdobędzie.

[link widoczny po zalogowaniu]

Fotelik24 (offline)

18-01-2011 14:05:34

Bardzo fajny temat,na pewno skorzysta z niego nie jeden rodzicsmiling smiley Sama miałam problem z wyborem książek dla swojego dziecka,teraz przynajmniej wiem czym się kierować i mam przykładowe tytułu. Serdeczne Dziękismiling smiley

limonka (offline)

23-01-2011 14:09:03