Wspólne łóżko z rodzicami

Wysłane przez izabellamazurek 

izabellamazurek (offline)

17-02-2009 10:22:04

Nie wyobrażam sobie, żeby noworodka czy niemowlaka zostawiać samego w pokoju i tylko chodzić do niego, żeby go nakarmić. Po pierwsze, nie wyobrażam sobie, jak to zorganizować w praktyce, a po drugie, maluszek naprawdę potrzebuje bliskości, przecież do tej pory, przez dziewięć miesięcy nie rozstawał się z mamą.

czytaj więcej

Olga (offline)

08-03-2009 22:17:40

Ośniki (05-155)
Dla mnie nieprzespane noce to mit. Strasznie się tego bałam, ale...
Pierwsze trzy tygodnie spaliśmy z Kamilą w jednym pokoju, potem ona spała u siebie a my u siebie.
Kładliśmy ją spać na noc bardzo późno - 23, 23.30 tak jak my szliśmy spać i wtedy razem przesypialiśmy ten jej najdłuższy sen i wszyscy byliśmy wyspani. Powoli wraz z jej wiekiem chodziła spać coraz wcześniej. Bardzo szybko sypiała po 5 godzin dziennie. I do końca trzeciego miesiąca nie dostała ani grama mleka modyfikowanego (dodaję bo to podobno przedłuża sen dzieci).
Teraz (ma półtora roczku) ogląda kołysankę na MiniMini, kąpiel i spanie - generalnie zawsze wyrabiamy się przed 21-szą i sypia do 8-mej mniej więcej.
Wydaj mi się że nigdy nie brakowało jej bliskości, rano się zawsze do mnie (lub do nas) mogła poporzytulać i poleżeć z nami w naszym łóżku, ale noce (oprócz kilku gdzie rosły zęby bardzo boleśnie) calutkie spędza u siebie.
Ale jak czytam opowieści innych to może po prostu trafił nam się ideał/


Pozdrawiam
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]

Ladyefa (offline)

16-03-2009 10:52:00

Szczecin
Moim zdaniem każde dziecko jest inne,
Na początku nasz synek spał w swoim łóżeczku całą noc. Ale od 3-4 miesięcy jak mu zaczeły wychodzić zęby trzonowe budził się w nocy i płakał. Pomagało tylko przytulenie. Po którejś nieprzespanej nocy po prostu go wzieliśmy do siebie do łóżka, bo już sami nie wyrabialiśmy z niewyspania gdy musieliśmy rano wstawać do pracy, a pół nocy spędzaliśmy na utulaniu Damiana. niestety synek się przyzwyczaił i mimo że zasypia w swoim łóżeczku to często w nocy się budzi i chce do nas do łóżka. W najbliższym czasie jednak mamy zamiar go tego oduczyć. Jeśli tylko starczy nam samozaparcia i siły. Jednak gdy syn z nami śpi to nie są niewyspane noce. Budzi się koło 2-3 w nocy więc połowę nocy śpi sam , a połowę z nami. Czasem też i całą prześpi u siebie.

Katarzyna (offline)

26-03-2009 13:07:42

Moja coreczka ma prawie trzy miesiace.Na poczatku spala w kolysce kolo naszego lozka ale spala niespokojnie,czesto sie budzila bez powodu wiec bralam ja do siebie do lozka.Jak skonczyla 2 miesiace przenieslismy z jej pokoju lozeczko do naszego i kladziemy ja wieczorem ok 10 a budzi sie ok 7 rano.Wyraznie to lozeczko jej sie podobasmiling smileyAle problem raczej ze mna bo czasami rano to juz nie moge sie doczekac kiedy sie obudzismiling smiley)I bede mogla ja wziac do siebiesmiling smiley)Maz nalega aby spala w swoim pokoiku bo twierdzi ze mozepozniej bedziemy mieli problem...Ale ja nie jestem jeszcze gotowa..Nie usne nie slyszac jej oddechu(mimo ze mamy nianie z kamerka) i czesto w nocy sie budze zeby sprawdzic czy dobrze lezy,czy nie przykryla twarzyczki kolderkasmiling smileyI jestem zawsze wyspanasmiling smileyTo ja chyba bardziej potrzebuje jej bliskosci hihi

jmijeczka (offline)

28-03-2009 09:34:29

Wlkp
Hm.
Ja spie z moja niunia w tygodniu kiedy tatus pracuje i spi w drugim pokoju w celu wyspanai sie. Poza tym wraca pozno w nocy do domu itp. W weekendy niunia laduje u siebie w lozeczku.
Przede wszsystkim uwazam ze jak spanie z dzieckiem to nie: alkohol, papierosy itp.
Ja spie z Emi bo uwielbiam jej zapach.. i jest mi fajnie z nia spac grinning smiley Wiem ze nie ma problemu aby spala u siebie w lozeczku..
A jak bedzie starsza to przeniesiemy ja do jej pokoiku grinning smiley

kasiaka (offline)

03-04-2009 12:27:02

a ja spałam z Cyrylem jeszcze jakieś 2 tyg temu. uważam, że te 6 miesięcy w jednym łóżku to był super czas. i dla mnie i dla niego. chociaż z drugiej str. były i minusy. np. dzieć w dzień nie chciał spać w łóżeczku. musiałam się z nim kłaść na łóżku i jak zasnął zmykałam smiling smiley no a ostatnio zaczął się strasznie wiercić i rozpychać, więc zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do łóżeczka. ale daleko do siebie nie mamy - łóżeczko stoi obok naszego łóżka smiling smiley


luiza_m2 (offline)

11-05-2009 00:51:18

Boguchwała
Niestety moja niunia śpi nadal z nami w łóżku ma już skończony roczek wiem że to nie za dobrze ale jak płacze w nocy i daje jej mleczko kłade z powrotem do łóżeczka sa wielkie płaczepłaczące dziecko jak wezme ja do łóżka zasypia przytulając sie do mnie i tak słodko obejmuje rączkami ze nie mam sumienia jej zanosić ponownie do łożeczka !!!


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

toja51 (offline)

12-05-2009 12:39:48

Kraków
Moje dzieci spaly w swoich lozeczkach przy moim lozku. Czasem mnie korcilo, zeby wziac sobie ktores do lozka, gdy mi bylo zle, albo zle bylo ktoremus, ale to takie traktowanie dziecka jak przytulanke. Poza tym balam sie horroru odzwyczajania dzieci spania w lozku z rodzicami. Serce by mi peklo. Bo jak powiedziec dziecku, ze juz dosyc, teraz spij sobie samo?

jmijeczka (offline)

12-05-2009 14:37:59

Wlkp
A ja wlasnie odłozkowalam moja niunie dobry miesiac temu. Spi sobie w swoim lozeczku. Bez zadnego problemu to przebieglo. Teraz "kocha" swoje lozeczko grinning smiley

haania (offline)

14-05-2009 10:01:27

ha.
Przyznam się , że ja juz powoli mam tego dosyć.(spania we trójkę)
Synek od urodzenia usypiał sam w swoim łóżeczku , aż mój M stwierdził , że tęskni za dzieckiem przez cały dzień i będzie go usypiał w naszym łóżku.
Ok. godz 22 - 23 odkładaliśmy małego do jego spanka , aż której nocy się zbuntował.
Lamenty , krzyki , łezki , łapi czepiały się ubrania i koniec ze spaniem w swoim pokoiku.
Od 3 miesięcy śpimy wię razem.Powoli zapominam , że jestem żoną , przyjaciółką , kochanką.
Teraz moje życie polega na gotowaniu , sprzątaniu , praniu ble, ble ble...
Jak długo jeszcze...


[link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu][link widoczny po zalogowaniu]
Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 5055, Posty: 1236228, Użytkownicy: 72401.
Ostatnio dołączył/a Klaudia15.

Statystyki tego forum
Wątki: 101, Posty: 6648.