Pomocy! Jakie meble do pokoju dziecka?

Wysłane przez kamyki_80 

kamyki_80 (offline)

03-10-2017 15:16:13

Wrocław
Jestem na etapie planowania i urządzania pokoju dziecięcego - dla dziewczynki.
Szukam pomysłów aranżacyjnych, co najlepiej jakby się znalazło w pokoju: łóżko / łóżeczko (na początku będzie pewnie spała z nami) jakie szafy, komody, przewijaki? ( jestem świeżynką, to moje pierwsze dziecko i chce dla niej jak najlepiej smiling smiley )
oczywiście niedrogim kosztem, dziecko przecież tak szybko rośnie smiling smiley
Co z resztą sprzętu? co będzie mi potrzebne?

kamyki_80

atramanka (offline)

05-10-2017 08:57:31

Chojnice
Najlepiej popatrz najpierw w oferty "sieciówek" czyli np. IKEA - mają całkiem dobrej jakości meble w przystępnych cenach. Kiedy pomagałam mojej koleżance wybrać mebelki to właśnie pierwsze co to pojechałyśmy właśnie tam.

aktoto (offline)

10-10-2017 10:11:35

Kraków
Ja też jeszcze nie mam dużego doświadczenia, ale wydaje mi się, że przy dzieciach przydają się jakieś plastikowe pojemniki, ogólnie dużo szuflad, pudełek i tego typu rzeczy, bo tam najwygodniej trzymać zabawki.

kamilab97 (offline)

01-11-2017 11:13:54

Park Miejski
U nas było łóżeczko, komoda z przewijakiem, szafa i wygodny fotel dla mamy smiling smiley ogólnie wychodzę z założenia że nie ma co przesadzać z ilością mebli, dziecko szybko rośnie i potrzeby się zmieniają. Postawiliśmy też na neutralne meble i kolory ścian, żeby za dwa-trzy lata nie trzeba było robić generalnego remontu grinning smiley

ferszka (offline)

31-12-2017 10:57:03

Kraków
Poszukaj na promocjach lub czasami ludzie w necie umieszczają ogłoszenia i można znaleźć naprawdę tanie perełki.

markop12 (offline)

12-04-2018 14:07:35

Zadziele Klęczańskie