LISTOPAD 2016 - Mamusie i ich Brzusie ciąża

Wysłane przez Grodkowa 

Grodkowa (offline)

05-04-2016 10:55:30

Kozi Dół
Witam się na forum :-)

Wygląda na to, że jestem pierwszą listopadowa mamusia na tym forum :-) termin na 28.11.

Zapraszam inne Mamy, ktore również oczekuja na Maleństwa wlasnie w listopadzie 2016 z najgorętszym miesiacu tego roku.

nina_jasek (offline)

10-04-2016 09:20:30

Niedrzwica Duża
Witam! Tez jestem w ciąży :-D termin na 25.11. To moja druga ciąża,w pierwszej bylo ciężko, dlatego mam nadzieje , że ta bedzie lepsza :-)
Grodkowa jak sie czujesz? Czy to Twoja pierwsza ciąża? Opowiedz cos o sobie :-)


andzelika16 (offline)

11-04-2016 15:54:55

Kobylno
Witam . Mam termin na 23 listopad ale fajnie poznać was jak sie czujecie ja mam straszne nudnosci a jem za 10 ciu . to bedzie moj 3 poród żartowniś

nina_jasek (offline)

11-04-2016 17:05:37

Niedrzwica Duża
Witamy Cie andzelika16! Jak widzisz jetsesmy na razie we trzy i zbyt duzo sie tu nie dzieje. Ale miejmy nadzieje,ze szybko to nadrobimy ;-) Oby jak najwiecej listopadowych mamus dolaczyla do nas.
To moja druga ciąża. Moja corcia jest z marca 2014,takze jestem juz marcoweczka2014. Teraz spodziewamy sie drugiej dzidzi. Jestem w 8 tygodniu,tydzien temu uslyszalam serduszko malenstwa <3 Mam zawroty glowy,nudności,okropnie bolace piersi. Inaczej niz w pierwszej ciazy,wiec mam nadzieje na przeciwna plec ;-) A co u Ciebie? Opowiedz cos o sobie! :-)


Kamila23 (offline)

11-04-2016 20:47:46

Legionowo
Hej,jestem Kamila:-)
Termin mam na 25.11.To moja pierwsza ciaza.
Jak spedzacie ten wolny czas? Ja oprocz sprzatania i gotowania zaczelam odwiedzac biblioteke miejska i czytam kryminaly.Mysle tez nad robotkami recznymi ale najpierw musze sie ich nauczyc.A wy macie jakies pomysly?:-)

nina_jasek (offline)

11-04-2016 21:02:36

Niedrzwica Duża
Kamila23 witamy! Wychodzi na to,ze mamy ten sam termin :-) Ja nawet nie myślę o takich rzeczach, bo mam juz jedna pocieche,takze nie mam takiej mozliwosci :-D ale szczerze Ci zazdroszcze wolnego czasu. Korzystaj,bo niedlugo sie to skończy :-)


Kasiula_85 (offline)

12-04-2016 15:17:29

Łódź
Cześć, jestem Kasia smiling smiley

Przewidywana data porodu 26.11, jest to moja pierwsza ciąża. Zarejestrowałam się, bo myślę, że tutaj będzie mi z Wami raźniej smiling smiley

Ja od pół roku pracuję w domu, zajmuję się marketingiem głównie social media. Dopóki będę miała siłę będę pracować, chociaż mdłości nie zawsze pozwalają na siedzenie przy komputerzesad smiley

Z jedzeniem też coraz gorzej...

Pozdrawiam Was wszystkie

nina_jasek (offline)

12-04-2016 15:44:58

Niedrzwica Duża
Kasiula_85 witamy! :-) wszystkie mamy zblizone terminy :-D niestety jakos nikt nie odpisuje,kazda napisze jednego posta i siedzi cichutko :-) mam nadzieje ze lada dzien sie to zmieni.


Kamila23 (offline)

13-04-2016 13:38:36

Legionowo
Szkoda,ze nie mieszkamy blizej siebie.
Jak radzicie sobie z mdłościami?
Ja funkcjonuje normalnie,nawet cwicze ale mdlosci mam codziennie,tak nagle scina mnie z nog na godz i umieram.Pomagaja mi wtedy biszkopty:-)
Zawsze jadlam duzo slodyczy a teraz w ciazy w ogole nie mam na nie ochoty,raczej chce czegos kwasnego.Jem rowniez to czego wczesniej nie lubilam np ogorki kis
zone,sledzie a teraz zjadlam kanapke ze smalczykiem.
W ogole siebie nie poznaje:-)

nina_jasek (offline)

13-04-2016 15:41:40

Niedrzwica Duża
Kamila23 Ja mam mdlosci zaraz po wstaniu z lozka,czasem tez w ciagu dnia no i wieczorem tez. Calkowity odrzut od jedzenia,na nic nie mam ochoty,jak juz to owoce,w szczegolnosci pomarancze. Praktycznie umieram cale dnie. Czasem jest lepszy czasem gorszy dzien,ale ogolnie zupelnie odwrotnie niz w pierwszej ciazy. Mam tez ogromne zawroty glowy i piersi mega mnie bola :-)


Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 4504, Posty: 1121931, Użytkownicy: 69723.
Ostatnio dołączył/a MalwinaP.

Statystyki tego forum
Wątki: 442, Posty: 106085.