Usg w ciąży

Wysłane przez olalena 

olalena (offline)

01-04-2016 13:53:24

Bagno
Witam jestem w 20 tc, do ginekologa chodzę na NFZ a w gabinecie nie ma aparatury do usg więc dostaje skierowania. Powinnam mieć 3 "konieczne" usg na pierwszym byłam w 12 tc więc powinnam teraz pójść między 18-22 tc. Dziś byłam na wizycie i dostałam skierowanie tylko na badania ogólne, zapytałam więc o usg a Pani ginekolog odparla ze ona wysyła na usg ok. 30 tyg a teraz mogę iść ale prywatnie.. zastanawiam się czy powinnam zmienić ginekologa :/ niestety nie stać mnie żeby chodzić prywatnie sad smiley co o tym sądzicie mamusie?

kokosek (offline)

01-04-2016 14:09:03

Prabuty
Ja chodzę na NFZ i jestem tam aparatura USG i lekarz robi je na każdej wizycie.

Zmień ginekologa.

laska (offline)

02-04-2016 23:14:01

pomorze
Moim zdaniem to po prostu każdy ginekolog robi inaczej - bo są ginekolodzy, którzy właśnie w swoich gabinetach sprzętu nie mają do usg i wtedy wysyłają do innego - ja tak miałam w dwóch pierwszych ciążach. Choć już dokładnie nie pamiętam w jakich dokładnie tygodniach miałam robione usg, ale miała wykonane 3 podstawowe i nic poza tym aż do porodu. Kiedy byłam w 3 ciąży, mój gin miał w gabinecie sprzęt do usg, ale on też robił tylko podstawowe 3 usg - bo jak mówił - skoro się nic nie dzieje z mamą i dzidzią, to nie ma potrzeby więcej. Ale ja sobie poszłam na jedną prywatną wizytę usg do innego gina, tak dla samego mojego CHCĘ! Jednak co ginekolog to inaczej robi. Bo moja siorka chodziła w innym mieście niż ja do gina i właśnie co wizytę miała usg zarówno w 1 jak i w 2 ciąży.

A chodzisz do gina w przychodni? Czy gdzieś tak na NFZ do domu? Bo jak w przychodni, to może być tak, że nawet jak zmienisz gina to może trzymać się tych samych zasad co do usg co ten twój obecny gin. To może byś musiała zmienić nie tylko gina ale i przychodnię.

ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGAsmiling smiley
[ebobas.pl]

[link widoczny po zalogowaniu]

Stwórz osobisty kalendarz ciąży