kto z Elbląga

Wysłane przez Nadiya1 

malgorzata_k (offline)

14-09-2014 20:16:48

Elbląg
Hej, u mnie wszystko dobrze, tylko byłam zalatana - przyjazd do Elbląga mnie troszkę pochłonął winking smiley
To może środa w takim razie, bo coś vajka087 też się gdzieś zagubiła w akcji tongue sticking out smiley Ja jutro sobie na spokojnie ogarnę badania i lekarza, a środę mam luźniejszą. Poczekamy jeszcze tylko jak tam vajka087 z dyspozycją w środę smiling smiley

vajka087 (offline)

15-09-2014 17:34:26

Elbląg
Hej dziewczynki. Obawiam się, że ja w tym tyg odpadne. Strasznie dużo czasu i energii pochłaniaja te ostatnie sprawy organizacyjne przed ślubem. Jeszcze jak na złość dziś wróciły mdłosci, chyba za dużo czegoś sie najadlam. ;/
A jak wy sie czujecie?
Mnie to dzis znow draznia wszystkie zapachy, masakra jakaś. Dobrze, że pogoda pozytywna. Ale spacerkow juz mam dosc na dziś, lece chyba sie przespac bo jestem wypompowana. Tak Nadya, w pt. mam ślub, goście sie zjezdzaja trzeba jeszcze zakupy zrobić i uzgodnic ostatnie szczegoly w restauracji i ciacho jakies upichcić. Chyba jestem wypompowana sad smiley Tak bardzo juz bym chciala czuć maluszka...za tydzien USG wiec chociaz go zobacze. Pozdrawiam Was cieplo.

Gosiu tzn ze jestes w Eg, super, a gdzie stacjonujesz jak wolno spytac? w jakiej czesci miasta?


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Nadiya1 (offline)

15-09-2014 22:32:30

Elbląg
No hej, domyśłam się jak to jest przed własnym ślubem..to Ty lepiej sie skup na sobie i na tym ważnym wydarzeniu! A w jakim kościele bierzecie śłub, czy w usc?? To ten tydzień masz dość emocjonujący, uważaj na siebie, jedz często i po trochu; pamietam jak miałam mdłości cały czas przez pierwsze 3-4 m-ce, to często coś podjadałam, chrupałam, ale tak tylko by ujarzmić te okropne uczucie.. także trzymam kciuki by ten dzień był Pięknym i Wymarzonymsmiling smiley

Ja jutro wybieram się chyba po raz ostatni do lekarza, zapisałam sobie nawet jakie pytania chce zadać by nie zapomniećsmiling smiley Jak to zleciało...9 m-c..hmmm))) Maluszka się wypycha cały czas, tylko raz mnie zmartwiła, kiedy jakoś dziwnie siedziała w brzuszku cichutko...i nic... ale znów się ruszasmiling smiley

Gosiu, a Ty na kiedy masz termin, już chyba tuż-tuż; wszystko masz gotowe? Daj znać czy poczekamy ze spotakniem we trzy, czy jak...no i jak dzisiejsze badania ?

malgorzata_k (offline)

15-09-2014 22:36:18

Elbląg
Vajka087 zatorze, a dokładnie bloki wojskowe niedaleko uczelni Euhe, a Ty ? smiling smiley
Dziś byłam na wizycie i mała już waży mniej więcej 3.5 kg, aż boję się pomyśleć ile jeszcze może przybrać. Oby się nieco Pani Doktor myliła, bo może być ciężko.. sad smiley Hemoglobinę mam za niską i muszę ją szybko uzupełnić - także recepta wykupiona i 3 razy dziennie będę się teraz faszerowała ;/ Mam nadzieję, że to pomoże i się podniesie do porodu, no i oczywiście dieta bogata w żelazo. Także dziewczyny pilnujcie się z jedzeniem oby u Was tak nie było, ja nieco odpuściłam sobie mięsko, bo jakoś nie miałam na nie ochoty, tylko sam nabiał, warzywa i owoce, a teraz są tego efekty.
To chyba przełożymy spotkanie, vajka087 się spokojnie przygotuje do ślubu i wtedy się ustali termin - takie moje zdanie, mam nadzieję, że je podzielacie tongue sticking out smiley
Ja też dziś zalatana, badania, zakupy, lekarz i nie wiadomo kiedy czas zleciał. Lecę spać, miłej nocy dziewczyny smiling smiley

malgorzata_k (offline)

16-09-2014 10:44:00

Elbląg
Nadiya1 ja mam termin na 30-stego, ale różnie może być winking smiley Raczej mam już wszystko przygotowane, a jak czegoś zabraknie to zawsze można dokupić. A czy dr Rzepa mówiła Ci co masz zabrać do szpitala?

vajka087 (offline)

16-09-2014 10:45:43

Elbląg
Gosiu ja całe dzieciństwo i młodzieżowe lata spędziłam na zatorzu smiling smiley bo tam mieszkałam. Teraz wywiało mnie na drugi koniec Elbląga na Zawade smiling smiley Faktycznie z tym mięskiem to u mnie podobnie, niby jem, ale mniejszą mam na nie ochote.

Kochane termina kościelny mam za rok, dlatego teraz bierzemy tylko w USC, żeby maluszek urodził się już w sformalizowanym związku. Ale mimo, to cieszę się z całego wydarzenia. Niby ma być skromniej itd. a tyle zachodu, że głowa mała no i goście tez w zasadzie sie zjezdzają, może 3/4 mniej niż planujemy na wesele, ale jednak.

Gosiu, 3.5 kg? Spory skarbuś smiling smiley
Trzymam za was kciuki. Dajcie znać koniecznie kiedy dokładnie macie terminy. Ja cały czas nadsłuchuje ruchów, chyba jeszcze maleństwo nie ne chce by mamusia je czuła. Chociaż sama niewiem, podpowiedzcie mi...z początku czuje sie je tylko wieczorem przed snem czy cały dzień? Przed snem po kąpieli, gdy juz ułoże sie do snu to mam wrażenie, że mnie coś tam smyra od środka, ale nie długo. a Potem zaraz zasypiam....


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Nadiya1 (offline)

16-09-2014 21:35:36

Elbląg
Dziś byłam na usg, zostało 2 tygodni..i nasza kruszynka ma 2,5 kg..malutka)) ale najważniejsze, żeby była zdrowa i wszystko było dobrze - to czego chcą wszyscy rodzice. Do szpitala nie pytałam sie Rzepy co zabierać, bo nam mówili w szkole rodzenia, a więc w Wojewódzkim dla maluszka trzeba wziąć tylko chusteczki i pampersy, aha no i ciuszki na wyjście ze szpitala; a dla mamy to to, cą piszą wszędzie- czyli śtućce, szlafrok, koszule - chociaż tam daja koszulę do porodu; klapki pod prysznic, poporodowe wkładki, wiadomo bielizne, i kosmetyki; dokumenty oczywiście, grupe krwi, nie wystarczy ta co na karcie ciąży...

także torbe mam spakowaną i już bym chciała rodzić, bo powiem szczerze, że ostanio męczą mnie koszmary nocne - masakra jakaś; dziś np rano czułam, że ktoś siedzi lub stoi obok mnie i się patrzy na mnie i czułam bardzo negatywną energie, a ja nic nie mogłam zrobić, oczu nie mogłąm otworzyć ani ruszyć się - niezle się przestraszyłam, bo było jakby w rzeczywistości...złę duchy..?..no ale co wtedy? masakra jakaś..aż się boje spać((

Dziś pokazywali nam jak pielęgnować noworodka i jak kompać..fajnie byłosmiling smiley Dziś również załatwiłam sobie położną babeczke, która ma przychodzić i kontrolować i pomagać, także już mamy wybraną; jeszcze został pediatra...

No i musimy się sprężyć z kupnem wózka, fotelika...wybór wielki, jak tu dobrze wybrać...
Vajka, nie martw się ruchami, będziesz chuła coraz więcej i mocniej; ja zawsze czułam wieczorem jak tak sobie leżałam, jak Ty mówisz przed snem..ale zobaczysz co będzie się działo w 8/9 m-ch...fajneeesmiling smiley

Nadiya1 (offline)

21-09-2014 19:53:56

Elbląg
Hej dziewczyny, co tam u Was?? Gosiu, jak się czujesz?? wszystko u Ciebie dobrze? Nie denerwujesz się?
No i Vajka -Gratulacje! Napisz jak było? mam nadzieję, że się bawiłaś i że mdłości Cie nie dopadły

vajka087 (offline)

23-09-2014 09:53:08

Elbląg
hej !! No to jestem w gronie mężątek i całkiem fajnie się z tym czuje smiling smiley
Całe szczeście mdlosci mnie nie dopadły, za to głowa w dzień uroczystości jak i 3 dni wcześniej pękała mi niemiłosiernie.
Wszystko pięknie sie udało. Wzruszyłam się na przysiędze smiling smiley) Obiadek się udał, pysznie wszystko wyszło i do tego jeszcze sobie nawet potańczyłam ( z nóżki na nóżke) z wujkami i oczywiscie swoim męzem.
Wczoraj byłam na USG. Lekarz dała mi zwl., musze poprawić TSH.
Malestwo ułożyło się główkowo więc nie mogłam podejrzeć płci, szkoda, mam nadzieje, ze za miesiąc sie uda. Poza tym z małeństwem w porządku, rośnie, serduszko pieknie bije, pomału odczuwam ruchy także jest pięknie smiling smiley
niewiem jak dodawać tu zdjęcia ? dodałabym coś ze ślubu...


[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Nadiya1 (offline)

23-09-2014 19:04:05

Elbląg
No to witaj młoda mężatkowinking smiley Super, że wszystko Wam się udało, teraz na zwolnieniu dbaj o siebie, podnoś tsh. My to bardzo ciekawi byliśmy poznać płeć, dlatego rozumiem, że też byś chciała już wiedzieć))
No pewnie, że dodaj kilka fajnych zdięć, zaraz ja spróbuje dodać jedno, zobacze czy mi wyjdzie...

Dziś byłam po raz pierwszy na KTG, przez 15 minut słuchałam bicie serduszka, tak fajnie to było. No i dziś wreszcie kupiliśmy wózek i fotelik, z czego bardzo się cieszesmiling smiley
Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 5104, Posty: 1260629, Użytkownicy: 72551.
Ostatnio dołączył/a Akuratna.

Statystyki tego forum
Wątki: 739, Posty: 147074.