Jakie ubrania dla noworodka?

Wysłane przez Cloudynka 

Cloudynka (offline)

29-10-2015 11:34:22

Kraków
Witajcie, niedługo zostanę mamą smiling smiley Chciałabym zapytać, jakie ubranka kupowałyście dla swoich maluchów. Wiem, że powinny być jak najbardziej naturalne, bawełniane, ale jak to sprawdzić? Czy chodzi o to, żeby na metce pisało 100 proc. bawełna?

Klaraa (offline)

02-11-2015 16:45:35

Różyce
Bawełna najlepiej sie sprawdza, zadnych poliestrów itp. najlepeij kupowac w sklepach z ubraniami dla maluszków, bo wtedy wiadomo że będzie lepsza jakość

Merylka (offline)

04-11-2015 11:55:37

Kraków
Nie, nie tylko o to chodzi! Bo 100 proc. bawełny nie oznacza jeszcze że to będzie bawełna organiczna - a tylko taka jest w pełni bezpieczna.

Merylka (offline)

12-11-2015 09:20:14

Kraków
Jeśli chodzi o tę organiczną to zajrzyj sobie np. na Dear Eco, bo maja świetne rozwiązania właśnie dla maluszków, łatwo się zakłada, ściąga itp. [link widoczny po zalogowaniu]

mamusia111 (offline)

27-11-2015 22:14:40

Książęcy Las
ja chyba nie patrzyłam na każdą metkę, ale oceniałam po dotyku... bardzo lubiłam body z Tesco (F&F), ale te takie lepsze, trochę droższe niż inne. Nic się nie działo po praniu i nawet po wielu praniach w 60st. ta bawełna była miękka. H&M i Cubus też mają wybór takich bodziaczków z lepszej bawełny smiling smiley ale tak jak dziewczyny piszą - pewnie powinno pisać bawełna 100%, bo wtedy nie ma dodatku niczego sztucznego. Tyle, że bawełna może też być lepszej i gorszej jakości smiling smiley

chuda123 (offline)

06-12-2015 20:19:04

Poznań
bawełna organiczna jest super!

mamaeryka (offline)

30-12-2015 12:20:02

ja zwracałam uwage na skład i kupowałam przede wszytskim bawełniane rzeczy

Maja1 (offline)

14-11-2016 09:55:54

Koniuchy
ja kupiłam ostatnio ubranka na [link widoczny po zalogowaniu], jak już pisałam Mała jest alegikiem, więc szukałam czegoś antyalergicznego, może nie są tak tanie jak te z sieciówek, ale zdrowie maluszka jest najważniejsze smiling smiley

margerita090 (offline)

14-11-2016 23:20:34

Turka
Ja czytałam artykuł w jakimś piśmie że fajna sprawa to ciuszki z drugiej reki. Od koleżanki, siostry, brata, kuzynki itp. a nawet te z lumpeksów (wystarczy je wyprać w wyższej temperaturze ze 2x)
Argument był taki że skoro były juz prane najmniej kilka razy to:
1. Nie straca koloru
2. Nie straca formy
3. Wyprały sie juz wszystkie nadmierne substancje farbujące
4. Bawełna jest bardziej miękka bo ma to do siebie ze im więcej noszona tym bardziej mięciutka
5. No i cena. Mnie w wyprawce to najbardziej przerażało.
Dziewczyny zachwalają bawełnę organiczna i różne firmy ale ceny są takie że aby kupić całą wyprawkę trzeba wydać tysiące złotych na same ubranka, a jeszcze wózek, fotelik (niezwykle ważny by był bezpieczny) i cała masa innych rzeczy.
Ja dostałam sporo ubranek używanych. Są fajne. Można też kupić coś na OLX.
Wiadomo ze kilka par nowych trzeba mieć - do lekarza, w odwiedziny, ale w domu na co dzień maluch nie musi być gwiazda mody bo i tak zaraz się zasika albo co gorszego wypłynie smiling smiley Mój szkrab rodzi się w zimie, wiec ja preferuje pajace ze stópkami i wiadomo body na długi rękaw i na krótki.

Zwracaj uwagę na to jak są zapinane. Czy zapewniają łatwy dostęp do pieluszki. Czy zatrzaski są od środka jakoś kryte (przynajmniej zamalowane. Dziecko może nabawić się uczulenia na metal).
Jeśli ma rodzic się zimą wybierz kilka cieplejszych - polarowych, welurowych itp. Pamiętaj ze DZIECKA NIE PRZEWOZI SIĘ W KOMBINEZONIE SAMOCHODEM!!! To bardzo ważne. Maksymalnie polarowy pajac, inaczej w trakcie wypadku dziecko może wyśliznąć się z pasów i poważnie ucierpieć. Swoja drogą zadbajcie o naukę prawidłowego montowania fotelika przed porodem, a nie przed szpitalem na parkingu jak juz czas do domu. Polecam gorąco warsztaty [link widoczny po zalogowaniu] Bardzo dużo się można z nich nauczyć.


Proszę o polubienie moich przygotowań [ebobas.pl]
Stwórz osobisty kalendarz ciąży
Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 4479, Posty: 1121954, Użytkownicy: 69437.
Ostatnio dołączył/a anialapinska.

Statystyki tego forum
Wątki: 77, Posty: 1501.