Prezent dla niemowlaka

Wysłane przez Twist 

Twist (offline)

11-09-2013 10:12:25

Podołek
Cześć, moja siostra za miesiąć urodzi swoje pierwsze dziecko (chłopiec) i planuję zakup jakiegoś prezentu dla malucha. Tutaj zwracam się do Was o pomoc przy jego wyborze, bowiem nie mam pojęcia na co się zdecydować.

Jako dumny wujek grinning smiley chciałbym kupić coś, co może małemu ułatwić życie i znalazłem takie różne maty dla niemowlaków:
[link widoczny po zalogowaniu]

Pytanie moje czy takie coś jest odpowiednie dla niemowlaka?
Za czym ewentualnie innym mógłbym się porozglądać? Sam nie mam dzieci więc jestem kompletnie zielony w tym temacie smiling smiley

Pozdrawiam.

Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-09-11 10:13 przez Twist.

Mikado (offline)

24-09-2013 15:07:16

Warszawa
Mata edukacyjna jest jak najbardziej za, tych które prezentujesz nie znam, sama mam matę edukacyjną chicco, więc sobie porównaj, inne pomysły na prezenty to takie praktyczne rzeczy jak podgrzewacz do butelek, nawilżacz powietrza, wszystko zależy od budżetu. Poza tym gratuluję zostania wujkiem. smiling smiley

Twist (offline)

16-10-2013 08:13:52

Podołek
KupiłEm winking smiley Tą pierwszą, którą podałem jako przykłady.

Pozdrawiam.

dzidzia11 (offline)

20-08-2014 21:04:22

Myśle że mata jest dobra ale jescze np. można by było kupic jakies ładne ubranka, albo karuzele do łóżeczka, grzechotki itp.

franekk166 (offline)

21-08-2014 11:35:37

Błogocice
Taka mata to świetny prezent dla niemowlaka. Dziecko może na niej leżeć i źwiczyć różne partie mięcni, a pozatym może rozwijać zmysł dotyku i stymulować rozwój wzroku dzieciaka.

Kupiłem [link widoczny po zalogowaniu] , ale to musiały być solidne [link widoczny po zalogowaniu] na działki.

Zoe (offline)

25-08-2014 20:12:08

Łódź