Ćwiczenia w ciąży. Przykłady, jak być aktywną przyszłą mamą

Wysłane przez izabellamazurek 

izabellamazurek (offline)

27-02-2009 12:43:56

Jeśli jesteś w ciąży i nie ma lekarskich przeciwwskazań, ruszaj się. Właściwie dobrane ćwiczenia rozluźniają, zmniejszają bóle kręgosłupa, zapobiegają zaparciom, żylakom, polepszają samopoczucie, przygotowują do porodu, a także pozwalają zachować lepszą formę w połogu.

czytaj więcej

anialadeevit (offline)

15-02-2013 23:00:49

Wrocław
Takie ćwiczenia z pewnością będą bardzo pomocne, tym bardziej że w ciąży nie powinno się rezygnować z aktywności fizycznej. A do tego zdrowe odżywianie, odpowiednia ilość witamin i minerałów, wypoczynek i relaks smiling smiley

lenkaa82 (offline)

19-11-2014 21:18:38

warszawa
Ja chodzę na jogę dla ciężarnych i bardzo sobie chwalę. Mimo skrzywienia kręgosłupa nie czuję żadnych bóli kręgosłupa.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-11-19 21:19 przez lenkaa82.

joannaeich (offline)

23-12-2014 09:03:42

Gniezno
ja wykonywałam ćwiczenia podczas ciąży oczywiście specjalne zgodnie z trymestrami

kum_pela (offline)

29-12-2014 10:01:08

Zambrów
koci grzbiet cwiczę bo mam problemy z kręgosłupem juz zaczyna mnie boleć ale pomaga i powoli widzę poprawe jestem bardziej rozluzniona i mniej napięta


[link widoczny po zalogowaniu]

donnavito (offline)

05-01-2015 20:19:10

Iława
Trzeba przynajmniej ćwiczyc miesnie Kegla, mozna to robic nawet przy ciąży "leżącej", zeby zapobiec późniejszym problemom z nietrzymaniem moczu i obniżeniem narządów rodnych. Ważne, by wykonywac je dobrze, warto skonsultowac się z fizjoterapeutą i podppytać.

teresa211186 (offline)

19-01-2015 11:16:44

Niwki Książęce
Warto ćwiczyć w ciąży, pozwoli nam to lepiej przejść przez całą ciążę oraz poród, a później szybciej wrócić do formy z przed ciąży.
Dla kobiet które martwią się o jędrność i wygląd piersi po ciąży zalecam ćwiczenia wzmacniające klatkę piersiową. Wystarczy położyć się na podłodze i podnosić ręce w górę i na boki, do tego ćwiczenia można również użyć np. butelek z wodą i wtedy będziemy musiały włożyć w ćwiczenie więcej siły.
Ćwiczenie to jest bezpieczne a do tego pomaga nam zadbać o piersi i mięśnie ramion.

mysia83 (offline)

05-02-2015 10:35:08

Rzeszów
W ciąży nie ćwiczyłam, ale za to dużo spacerowałam. Nie jestem zwolenniczka cwiczen, może to po prostu moje lenistwo winking smiley Natomiast uważam, ze aktywność w formie spacerów to super sprawa, pozwala na utrzymanie kondycji i dobrego samopoczucia smiling smiley

mikaa997 (offline)

09-02-2015 17:25:13

Wrocław
Polecam fitness dla ciężarnych. Ćwiczenia doskonale wpłyną na nasz organizm a wyjście z domu i spotkanie z innymi przyszłymi mamami dobrze wpłynie na nasz umysł. Widzę same zalety i uważam, że lepiej ćwiczyć pod okiem specjalisty winking smiley

joanka106259 (offline)

25-02-2015 18:05:54

Lublin
Ja póki co robiłam tylko ćwiczenia Kegla. Teraz spróbuję też koci grzbiet bo i mi już kregosłup dokucza sad smiley


Zapraszam do głosowania na Marcelka smiling smiley
[ebobas.pl]
[ebobas.pl]

dorota2010 (offline)

27-02-2015 06:22:51

J-w
Jestem w piątym miesiącu i mam zamiar zakupić dużą piłkę do gimnastyki, poza tym tylko spacery. Żadnych ćwiczeń nie wykonuję.

Doris85 (offline)

04-04-2015 16:15:29

Świecie
Warto wykonywac lekkie cwiczenia w domu i jesli tylko mamy mozliwosc - duzo spacerowac. Mi spacer bardzo pomaga sie odprezyc i jest okazja, zeby na troche wyjsc z domu i zaczerpnac powietrza. Trzeba tylko pamietac jaki dystans jest dla nas najbardziej odpowiedni i sie nie przesilac.


Chcesz pisać na naszym forum? Załóż konto w 3 minuty i dołącz do nas już dziś!.

Kliknij żeby zalogować

Forum eBobas.pl - Statystyki

Globalne
Wątki: 5297, Posty: 1340766, Użytkownicy: 73166.
Ostatnio dołączył/a Zancia89.

Statystyki tego forum
Wątki: 215, Posty: 15314.